Administratieve Hulpverlening
Door verschillende oorzaken kunnen mensen het overzicht over hun administratie kwijtraken. Steeds meer mensen hebben problemen met het op orde houden van de administratie. Brieven, rekeningen en belangrijke post liggen door elkaar, rekeningen en formulieren stapelen zich op, enveloppen worden niet meer open gemaakt, de administratie wordt onoverzichtelijk. Een chaotische administratie brengt veel stress met zich mee.
Als uw administratie op orde is, kunt u alles makkelijker terugvinden. Overzicht in uw administratie helpt u uw geldzaken in de hand te houden.
Rekeningen ontvangt u vaak via de post, maar steeds meer bedrijven sturen hun rekeningen per mail of u kunt uw gegevens inzien op een eigen 'mijn'-pagina met een speciale inlogcode. Enkele voorbeelden die voor zowel de 'gewone' post als de digitale post gelden:
- Het sorteren op wat wel of niet bewaard moet worden
- Het bewaren van belangrijke papieren in een map met tabbladen
- Het uitprinten en digitaal bewaren van belangrijke emails en digitale rekeningoverzichten
- Het op tijd betalen van rekeningen, in overleg met u óf het klaarleggen zodat u het in 1 stap verder kunt regelen
Voor een overzichtelijke administratie hebben wij een systeem waarmee u en wij de informatie makkelijk terug kunnen vinden. Zo weten wij samen zeker dat wij geen belangrijke papieren en emails kwijtraken en dat alle rekeningen op tijd worden betaald.
Zoekt u iemand die u kan ondersteunen met uw administratie of wilt u het volledig uit handen geven? Ziet u op tegen het corresponderen en telefoneren met verschillende organisaties? Wilt uw assistentie bij uw belastingaangiften, verzekeringskwesties of zorgaanvragen? Dan bent u bij ons bij het goede adres!
Kijk ook op voorbeelden bij Administratieve Diensten.
Heeft u nog andere wensen en/of vragen? of wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op. Graag maken wij een afspraak om de mogelijkheden kosteloos en vrijblijvend met u door te nemen.